Reklamace a vrácení zboží
Ups! Je něco špatně s vaší objednávkou?
Stane se, vždyť jsme jenom lidé. Vaši reklamaci si pohodlně vyřídíte online a to pomocí formuláře níže.
Dále prosím vyčkejte na naši odpověď. Sdělíme vám do 3 pracovních dnů, zdali vaši reklamaci považujeme za oprávněnou a pokud ano, můžete dále postupovat dle obchodních podmínek. Zašlete zboží zpět na naši adresu viz. reklamační formulář. Prosím neodesílejte reklamované zboží dříve než vám potvrdíme reklamaci a domluvíme se na dalším postupu.
Pokud zadáte špatně objednávku a my vám ji odešleme správně dle vašeho zadání objednávky, je pozdější nárok na reklamaci zamítnut. Vždy si tedy prosíme zkontrolujte správnost vaší objednávky před odesláním.
Reklamace poškozených zipů nesprávným a hrubým používáním jsou po přezkoumání námi i výrobcem zipů zamítnuty.
Chcete z nějakého důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní? Čtěte prosím pozorně.
Nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dní máte u zboží, které kupujete jako hotový výrobek, galanterii, zbytkové kusy atp.
Nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dní NEMÁTE v případě nákupu produktů, které je pro vás na míru upraveno. Jedná se především o metráž látek nebo produktů, které vážíme na kilogramy. Také o šité výrobky na míru, výrobky s personalizací (např. výšivka se jménem) atd.
Chcete-li od smlouvy odstoupit vyplňte prosím online formulář v aplikaci viz níže. Zboží musí být nepoškozené, nepoužívané a s veškerým příslušenstvím popř. dárkem, který byl obsažen v objednávce. Po doručení zboží zpět k nám zkontrolujeme splnění podmínek pro akceptaci odstoupení od smlouvy do 14 dní oznámíme vám akceptaci odstoupení emailem. Do 14 dní od převzetí zboží vám budou vráceny peněžní prostředky na váš účet uvedený ve formuláři o odstoupení od smlouvy.
UPOZORNĚNÍ: VŠECHNY VRÁCENÉ ZÁSILKY POSÍLTEJTE NA ADRESU: MIMOUŠEK.CZ, REVOLUČNÍ 151/41, 682 01 VYŠKOV
NEPOSÍLEJTE NA POBOČKY ZÁSILKOVNY ANI JINÉHO VÝDEJNÍHO MÍSTA VE VYŠKOVĚ. NEBUDOU PŘEVZATY.